Identyfikacja wizualna decyduje o postrzeganiu firmy w oczach klientów. Odpowiednie jej zaplanowanie i budowa pozwalają na budowanie
silnych więzi z odbiorcą. Umiejętność podkreślenia
wartości marki, a przede wszystkim
spójność w konstruowaniu elementów identyfikacji wizualnej powodują, że firma odbierana jest jako profesjonalna i dobrze zorganizowana.
Markowe działania:
- analiza marketingowa i wizerunkowa marki, określenie szans i zagrożeń w zakresie rebrandingu oraz budowy nowej marki.
Spotkanie faktów z kreacją. Im więcej wiemy, tym łatwiej określić jaka powinna być marka, co jej przeszkadza, a co dodaje skrzydeł. Często już na tym etapie rodzi się nowa historia.
- kreacja marki - tworzenie koncepcji marki, jej historii i wyjątkowego charakteru.
Tu wygrywa wyobraźnia, fantazja i wizja. Od wyjątkowego charakteru marki zależy jej siła. Jak również od jej odwagi i pewności siebie.
- strategia marki i komunikacji.
Czy można zaplanować przyjaźń? Z marką to konieczność. Dobra strategia marki zapewnia wielu przyjaciół: klientów wiernych i nasyconych pożądaniem. A może nawet miłością?
- nameing & copywriting - tworzenie nazw marek nawiązujących do ich charakteru.
Dźwięczna nazwa marki, wpadająca w ucho i nawiązująca do jej charakteru to jak dobre imię. Jedno słowo lub fraza, która zaczyna ciekawą historię, której pragnie klient.
- projektowanie logotypów i materiałów reklamowych.
Gra słów, kształtów i kolorów. Jeden z ważniejszych etapów brandingu. Nasze wizje i historie zaczynają cieszyć wzrok. Mówi się, że wygląd nie ma znaczenia, liczy się wnętrze. A jak jest naprawdę to każdy wie... :).
- opakowania – koncepcja i projektowanie.
Wzbudzić pożądanie produktu. Sprawić, by klient po niego sięgnął. Wykorzystać siłę marki, a jednocześnie ją potęgować. Udowodnić, że obietnica się spełni, zanim jeszcze zajrzymy do środka. Opakowanie to jeden z rozdziałów powieści o marce.
- systemy identyfikacji wizualnej - planowanie i tworzenie,
Encyklopedia wiedzy na temat wizualizacji marki: kiedy jak i gdzie marka będzie zawsze dobrze wyglądać. Tak wiele zależy od umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Silna marka ma zasady!
- planowanie komunikacji oraz działań marketingowych.
Każda silna marka ma swoją historię. Charakterystyczną i niepowtarzalną. Jak dobra powieść. Opowiedziana przystępnym językiem. To pierwszy krok do przyjaźni i miłości. Szczególnie jeśli jest interesująca i zaskakująca.
Kreatywna forma, precyzyjne wykonanie, dbałość o szczegóły. Marka rozpoczyna swoje życie w realnym świecie.
Celem działań naszego zespołu BrandMe
jest budowanie świadomości i zwiększanie wartości marek. By to osiągnąć kreujemy historię i
nadajemy marce charakter, który wzbudzi szacunek oraz miłość odbiorców. Tylko ciekawe marki stają się silne i pozwalają na budowanie
pozytywnych relacji z odbiorcami. Marka staje się wtedy nośnikiem informacji o wartości firmy lub produktu dla klienta, co w efekcie pozwala na zwiększenie marży sprzedaży i rozpoznawalności.
Bądź dumny ze swojej marki!