Opakowanie to często najważniejszy handlowiec w firmie. Forma opakowania, jego kształt i szata graficzna wyraźnie wpływają na decyzje zakupowe. Niosą za sobą obietnice jakości zawartości. Opakowanie musi mieć swój silny charakter, by wygrało walkę o klienta na półce. Projektując opakowania pamiętamy, że są również nośnikiem informacji o swojej marce.
W skład naszego zespołu projektowego wchodzą osoby z wszechstronną wiedzą z zakresu handlu i marketingu – twórczy copywriterzy, pomysłodawcy oraz stratedzy kierunków rozwoju marki i produktu, designerzy - projektanci wzorów użytkowych (absolwenci Akademii Sztuk Pięknych), graficy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie projektowania oraz przygotowania do druku. Tak dobrany zespół pozwala kreować i rozwijać produkty, które dostarcza nam klient.
Nasze doświadczenie to już kilkadziesiąt zrealizowanych projektów opakowań, również takich które wymagały stworzenia od podstaw, łącznie z nazwą, logo i cechami użytkowymi – obietnicami wartości. Wśród naszych realizacji znalazły się opakowania i etykiety produktów takich firm jak:
Eko Holding SA – produkty marki własnej Sarmackie Specjały,
Nasza Chata – opakowania na przetwory runa leśnego,
Megastudio – opakowania na słodkości pod marką Magnat,
Akwawit Polmos Wrocław – projekty wódek oraz innych napojów spirytusowych,
Boramex – opakowania na chrupki kukurydziane wszelakiej maści i rodzaju,
Profi – projekty tacek na produkty oraz opakowań cukierków reklamowych,
PCC/Tesco – marki własne płynów do mycia naczyń,
Schilsner Industry Group – opakowania na obrzeża meblowe, zaślepki oraz środki czyszczące
i wiele innych.
Stworzyliśmy również wiele ciekawych opakowań okolicznościowych np. na prezenty dla klientów i pracowników firm.
Podczas projektowania opakowań doradzimy Państwu również sposób ich produkcji z uwzględnieniem produkcji masowej jak i uszlachetnień.